خبر فوری

 
وزیر ارشد پنجاب در دیدار با هیئت سازمان ملل: در حال تلاش برای حل مشکلات مردم هستیم
کد خبر :864177814

16:33 1403/03/11


برچسب ها : پاکستان و سازمان ملل متحد, دولت محلی ایالت پنجاب, لاهور, مریم نواز, هماهنگ کننده مقیم و امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در پاکستان, وزیر ارشد پنجاب,

وزیر ارشد ایالت پنجاب پاکستان در دیدار هیئت عالی رتبه سازمان ملل متحد در لاهور از تلاش دولت پنجاب برای حل مشکلات مردمی بر اساس اولویت بندی خبر داد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| وزیر ارشد ایالت پنجاب پاکستان در دیدار هیئت عالی رتبه سازمان ملل متحد در لاهور از تلاش دولت پنجاب برای حل مشکلات مردمی بر اساس اولویت بندی خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، هیئت عالی رتبه 22 نفره سازمان ملل متحد به سرپرستی محمد یحیی نماینده مقیم سازمان ملل متحد و هماهنگ کننده امور بشردوستانه در پاکستان امروز جمعه با سرکار خانم مریم نواز وزیر ارشد ایالت پنجاب به دیدار و گفتگو پرداخت.

مریم نواز در جریان این دیدار به تشریح اقدامات دولت در بخش های مختلف پرداخت و افزود: ایجاد اصلاحات در بخش های مختلف و ارتقای این بخش ها از اولویت های نخست دولت پنجاب است.

وی گفت: ما با همکاری نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد به چشم انداز ساخت صدها هزار باب خانه دست خواهیم یافت.

وی تصریح کرد: دولت محلی ایالت پنجاب در حال راه اندازی یک شهر پوشاک معاف از مالیات در ایالت پنجاب است که در آن نیروی کار زن به مدت 6 ماه تحت آموزش رایگان قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

 
1