خبر فوری

 
سفیر ایران: مایلیم در زمینه فرهنگی و تولید فیلم مشترک بین پاکستان و ایران همکاری کنیم
کد خبر :862630983

11:02 1402/08/11


برچسب ها : پاکستان و ایران, رضا امیری مقدم, روابط دوجانبه, روابط فرهنگی, سفیر ایران, سفیر ایران در پاکستان, وزیر فرهنگ و میراث ملی پاکستان,

دکتر رضا امیری مقدم سفیر ایران در اسلام آباد در دیدار با جمال شاه وزیر فرهنگ و میراث ملی پاکستان گفت: مایلیم در زمینه فرهنگی و به ویژه در زمینه تولید فیلم مشترک بین دو کشور برادر همکاری کنیم.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر رضا امیری مقدم سفیر ایران در اسلام آباد در دیدار با جمال شاه وزیر فرهنگ و میراث ملی پاکستان بر افزایش بیشتر همکاری های فیمابین در بخش های فرهنگ و هنر تاکید کرد.

گفتنی است در این نشست احسان خزاعی کنسول فرهنگی ایران و محمد کاشف ارشاد مشاور وزارت فرهنگ و میراث ملی پاکستان هم حضور داشتند. مقامات دو کشور به طور مفصل جوانب مختلف همکاری های دوجانبه در بخش های هنر، فرهنگ، فیلم و خوشنویسی را مورد بحث و بررسی قرار داده و توافق کردند تا هفته فرهنگی مشترک ایران و پاکستان در این ماه برگزار شود.

وزیر فدرال پاکستان در این نشست ضمن تاکید بر تعهد خود نسبت به تقویت بیشتر همکاری میان پاکستان و ایران در بخش های فیلم، ادبیات، فرهنگ و هنر، تمایل خود برای بهره مندی از تجربیات یکدیگر در زمینه فرهنگ را ابراز داشت .

سفیر ایران ضمن دعوت از وزیر فرهنگ فدرال پاکستان برای سفر به ایران، گفت: امکانات گسترده ای برای ارتقای بیشتر همکاری ها در بخش فرهنگی بین دو کشور وجود دارد و مایلیم در زمینه فرهنگی و به ویژه در زمینه تولید فیلم مشترک بین دو کشور برادر همکاری کنیم.

ارسال نظر

 
1