خبر فوری

 
حمله شبه نظامیان بی آر ای به نیروهای پاکستانی در دیره بگتی
کد خبر :850805098

09:50 1403/07/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش جمهوری خواه بلوچ, درگیری مسلحانه, سرباز بلوچ, شهرستان دیره بگتی, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

ارتش جمهوری خواه بلوچ(BRA) از انجام یک عملیات علیه نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان دیره بگتی ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش جمهوری خواه بلوچ(BRA) از انجام یک عملیات علیه نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان دیره بگتی ایالت بلوچستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرباز بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ روز گذشته طی بیانیه ای در این باره اظهار داشت: صبح امروز نیروهای ارتش پاکستان را که در حال عملیات علیه مناطق مسکونی رئیس توخ و لنجو در بخش سوئی شهرستان دیره بگتی بودند را در 3 نقطه مختلف مورد حمله قرار دادیم که در مجموع این حملات 12 نظامی کشته شده و بیش از 15 تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی افزود: نخستین حمله با کمین در منطقه رئیس توخ صورت گرفت و نیروهای ارتش پاکستان که در حال ظلم در مناطق مسکونی بودند را به وسیله سلاح های سنگین هدف قرار دادیم که در نتیجه آن 4 نظامی در دم کشته شده و 8 تن دیگر نیز زخمی شدند.

دومین حمله علیه کاروان نیروهای ارتش پاکستان در حین یورش به مناطق مسکونی با استفاده از راکت و دیگر سلاح های سنگین صورت گرفت که در نتیجه آن یک خودروی زرهی ارتش پاکستان به صورت کامل منهدم گردید و علاوه بر کشته شدن 5 نظامی در این حمله، 6 تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.

سرباز بلوچ عنوان داشت: سومین حمله ما در شاخ شماره 4 علیه نیروهای پاکستانی که برای کمک به یاران خود در محل حضور یافته بودند صورت گرفت، در این حمله 3 نظامی به هلاکت رسیده و چندین نفر از جمله یک سروان به نام حمزه مجروح شدند.

سخنگوی بی آر ای افزود: در جریان این عملیات 2 پهپاد شناسایی ارتش پاکستان که در حال رصد فعالیت مبارزان بلوچ بود نیز سرنگون گردید.

وی گفت: نیروهای کمکی ارتش پاکستان در حال اعزام به مناطق مذکور هستند و ما در حال تدوین دستور کار نظامی برای مقابله با آنها هستیم، جنایتکاران علیه شهروندان بی گناه و بی دفاع به سزای اعمالشان خواهند رسید.

ارسال نظر

 
1