خبر فوری

 
دیدار هیئتی به ریاست دستیار وزیر امور خارجه آمریکا با آصف درانی نماینده ویژه پاکستان برای افغانستان
کد خبر :850151194

14:51 1402/09/14


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, پناهندگان افغان, روابط دوجانبه, نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان,

جولیتا والاس نویس دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در بخش جمعیت، پناهندگان و مهاجرت با آصف درانی نماینده ویژه پاکستان برای افغانستان در ساختمان وزارت خارجه اسلام آباد دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| جولیتا والاس نویس دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در بخش جمعیت، پناهندگان و مهاجرت امروز سه شنبه 14 آذر با آصف درانی نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان در ساختمان وزارت خارجه پاکستان دیدار کرد که در این بین امور مرتبط با پناهندگان افغان و انتقال و اسکان آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

براساس گزارش منتشر شده، دونالد بلوم سفیر ایالات متحده در اسلام آباد نیز به همراه دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در این نشست حضور داشت.

جولیتا والاس روز گذشته دوشنبه 13 آذر طی سفری سه روزه وارد اسلام آباد شده بود. به گزارش روابط عمومی سفارتخانه آمریکا، دستیار وزیر خارجه قرار است در دوران اقامت خود در اسلام آباد، با مقامات مختلف پاکستان و همچنین شرکای غیردولتی و بین المللی دیدار و درباره تلاش های مشترک برای حفاظت از افراد آسیب پذیر گفتگو کند.اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| جولیتا والاس نویس دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در بخش جمعیت، پناهندگان و مهاجرت امروز سه شنبه 14 آذر با آصف درانی نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان در ساختمان وزارت خارجه پاکستان دیدار کرد که در این بین امور مرتبط با پناهندگان افغان و انتقال و اسکان آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

براساس گزارش منتشر شده، دونالد بلوم سفیر ایالات متحده در اسلام آباد نیز به همراه دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در این نشست حضور داشت.

جولیتا والاس روز گذشته دوشنبه 13 آذر طی سفری سه روزه وارد اسلام آباد شده بود. به گزارش روابط عمومی سفارتخانه آمریکا، دستیار وزیر خارجه قرار است در دوران اقامت خود در اسلام آباد، با مقامات مختلف پاکستان و همچنین شرکای غیردولتی و بین المللی دیدار و درباره تلاش های مشترک برای حفاظت از افراد آسیب پذیر گفتگو کند.

بخوانید: سفر مقامات آمریکا به پاکستان، مولفه پناهجویان افغان نیز در دستورکار قرار دارد

ارسال نظر

 
1