خبر فوری

 
کشته و زخمی شدن 5 نظامی پاکستان در حملات تروریستی تحریک طالبان در ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :849037973

11:01 1402/06/07


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, پلیس خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, حمله تروریستی, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, محمد خراسانی,

در پی حملات تروریستی تحریک طالبان پاکستان به نیروهای ارتش پاکستان در نقاط مختلف ایالت خیبر پختون خوا دو نظامی کشته و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی حملات تروریستی تحریک طالبان پاکستان به نیروهای ارتش پاکستان در نقاط مختلف ایالت خیبر پختون خوا دو نظامی کشته و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام داشت: در اثر برخورد نیروهای نظامی پاکستانی با تله انفجاری در منطقه میدان بخش لدها شهرستان وزیرستان جنوبی یک تن کشته شد.

وی افزود: دومین حمله ما نیز در همان بخش لدها شهرستان وزیرستان جنوبی به یک قلعه ارتش پاکستان صورت گرفت، در این حمله که از سلاح‌های لیزری و سنگین استفاده شد احتمال بروز خسارات مالی و جانی سنگین برای ارتش وجود دارد، در این حمله یک دوربین مداربسته نیز منهدم گردید.

محمد خراسانی گفت: سومین حمله به سنگرهای ارتش پاکستان واقع در منطقه سام کالج بخش لدها شهرستان وزیرستان جنوبی رخ داد، در این حمله نیز یک نظامی کشته شد.

سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان همچنین در یک بیانیه جداگانه مسئولیت حمله به ایست و بازرسی پلیس در شهرستان سوات را بر عهده گرفت و افزود: در حمله مجاهدان تحریک طالبان به ایست و بازرسی پلیس در منطقه تلگرام بخش چهارباغ شهرستان سوات سه نیروی پلیس زخمی شدند و احتمال وقوع تلفات جانی نیز وجود دارد، در این حمله تمامی مجاهدان جان سالم به در بردند.

ارسال نظر

 
1