خبر فوری

 
 
دیدار هیأت آمریکایی با وزیر کشور پاکستان: توافق با اعزام پرستاران واجد شرایط به نیویورک
کد خبر :848053203

11:19 1403/04/16


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, سید محسن نقوی, وزیر کشور پاکستان,

فل راموس معاون رئیس مجلس ایالت نیویورک که در پاکستان حضور دارد امروز با محسن نقوی وزیر کشور پاکستان دیدار کرد.


 اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| محسن نقوی وزیر کشور پاکستان با بیان اینکه مناسبات دو کشور پاکستان و آمریکا عمیق هستند، اظهار داشت که ظرفیت گسترده ای برای همکاری مشترک در حوزه های آموزش، سلامت و توسعه اقتصادی وجود دارد.

فل راموس معاون رئیس مجلس ایالت نیویورک که در پاکستان حضور دارد امروز با محسن نقوی وزیر کشور پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار ضمن توافق با اعزام پرستاران واجد شرایط پاکستانی برای استخدام به نیویورک، گفته شد که هرچه سریعتر نحوه اجرای این توافق نهایی سازی خواهد شد.

محسن نقوی گفت که در دوران تصدی خود به بخش پرستاری در ایالت پنجاب توجه ویژه ای داشته و تعداد دانشجویان پرستاری را دو برابر کرده و همچنین قصد دارد تعداد پرستاران را در اسلام آباد را هم افزایش دهد و اقدامات عاجل برای اعزام پرستاران واجد شرایط پاکستانی به نیویورک انجام خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به سفر اخیر خود به نیویورک، گفتگوی انجام شده در مورد ارتقای همکاری نیرو های پلیس اسلام‌ آباد و نیویورک را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به زودی هیأت پلیس اسلام‌ آباد از نیویورک بازدید به عمل می آورد. با هدف افزایش بیشتر همکاری های متقابل، ضمن بررسی بخش های جدید، اقدامات فوری در این راستا انجام خواهد گرفت؛ شخصا اقدامات انجام شده برای همکاری را رصد خواهم کرد.

معاون رئیس مجلس ایالت نیویورک طی گفتگو با محسن نقوی، گفت: جامعه پاکستانی مقیم آمریکا در زمینه های مختلف عملکرد ستودنی دارد؛ آمریکا با کمبود پرستار واجد شرایط مواجه است درحالیکه پاکستان دارای پتانسیل بالایی در این زمینه می باشد.

وی با تصریح بر اینکه مشارکت دوجانبه به نفع مردم دو کشور خواهد بود ، از وزیر کشور پاکستان برای سفر به نیویورک دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1