خبر فوری

 

ریاض: به گزارش راز نیوز | سردار شاهد احمد لغاری رئیس جمعیت هلال احمر پاکستان (PRCS) در رأس هیئتی به ریاض سفر کرد و مورد استقبال دکتر جلال بن محمد العویسی رئیس سازمان هلال احمر عربستان سعودی (SRCA) قرار گرفت.

به گفته سخنگوی جمعیت هلال احمر پاکستان، این سفر با هدف تقویت همکاری و کمک به اشتراک تخصص در زمینه کمک های بشردوستانه و تلاش های امدادی میان نیروهای هلال احمر دو کشور انجام شد.

در این نشست، رئیس جمعیت هلال احمر پاکستان و رئیس سازمان هلال احمر عربستان سعودی راه های همکاری را بررسی و اهمیت گفت‌وگوی مستمر و اقدام بشردوستانه را برجسته کردند.

در همین حال، جلال بن محمد العویسی از مشارکت قوی بین SRCA و PRCS ابراز خرسندی کرد و بر تعهد آنها به کار امدادی، بشردوستانه و داوطلبانه زیر چتر فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و سازمان هلال احمر عربستان تأکید کرد.

هیئت پاکستانی در جریان پلت فرم داوطلبان SRCA، برنامه های آموزشی و ابتکارات آگاهی جامعه قرار گرفت و از امکانات کلیدی از جمله مرکز عملیات آمبولانس هوایی و مرکز ملی آمبولانس بازدید کرد.

هیئت پاکستانی همچنین از نزدیک شاهد خودروهای تخصصی استقرار شده توسط سازمان هلال احمر عربستان سعودی در مواقع اضطراری و بحران بود.

ارسال نظر

 
1