خبر فوری

 
ادعای روابط عمومی ارتش پاکستان مبنی بر هلاکت 4 تروریست طی عملیاتی در منطقه هوشاب ایالت بلوچستان
کد خبر :847595796

09:40 1401/10/28


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, عملیات اطلاعاتی, عملیات نظامی, هلاکت تروریست ها, هوشاپ,

ارتش پاکستان مدعی هلاکت 4 تروریست طی یک عملیات اطلاعاتی در منطقه‌ای واقع در میان هوشاب و تلسر در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش پاکستان مدعی هلاکت 4 تروریست طی یک عملیات اطلاعاتی در منطقه‌ای واقع در میان هوشاب و تلسر در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، اداره روابط عمومی ارتش پاکستان در این بیانیه‌ای اعلام داشت: در یک عملیات اطلاعاتی در منطقه‌ای واقع در مناطق هوشاب و تلسر درگیری میان تروریست‌ها و نیروهای ارتش صورت گرفته که در نتیجه آن 4 تروریست به هلاکت رسیدند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان از محل مخفیگاه تروریست‌های به هلاکت رسیده تعداد قابل توجهی بمب دست ساز به همراه چندین قبضه سلاخ و مهمات کشف و ضبط گردید.

طبق اعلام ارتش پاکستان در این عملیات از بالگردهای ویژه برای انتقال نیروهای امنیتی به منطقه مذکور استفاده گردید و هدف از این عملیات انهدام مخفیگاه تروریست‌ها بود.

اسامی کشته شدگان در این عملیات به این شرح اعلام شده است: امام فرزند مسکان ساکن منطقه تجابان، رضائی فرزند واحد بخش ساکن منطقه سری کرکی، یحیی فرزند آسمی ساکن منطقه پسنی و ممتاز فرزند گزی ساکن منطقه پرکوتگ هوشاب.

لازم به ذکر است پیش از این نیز ارتش پاکستان در عملیات های ساختگی اقدام به قتل افراد ربوده شده به عنوان تروریست کرده است، ماهیت این‌گونه عملیات نیروهای امنیتی پاکستان همواره از سوی احزاب ملی گرای بلوچ و نهادهای حامی حقوق بشر بلوچستان به چالش کشیده شده است.

ارسال نظر

 
1