خبر فوری

 
 
سفر فرمانده ارتش سریلانکا به پاکستان و دیدار با ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش این کشور
کد خبر :847267454

19:44 1402/07/28


برچسب ها : پاکستان و سریلانکا, دیدار, راولپندی, روابط دفاعی, ژنرال سید عاصم منیر احمد, ستاد کل فرماندهی ارتش پاکستان, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ارتش سریلانکا,

سپهبد ویکوم لیاناژ فرمانده ارتش سریلانکا در راس هیئتی طی سفر به راولپندی پس از بازدید از مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش این کشور دیدار و گفتگو کرد.


 

راولپندی: به گزارش راز نیوز | سپهبد ویکوم لیاناژ فرمانده ارتش سریلانکا در راس هیئتی طی سفر به راولپندی پس از بازدید از مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله راه های تقویت و گسترش روابط و همکاری های دفاعی میان پاکستان و سریلانکا، مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گرفت.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، فرمانده ارتش سریلانکا از توانمندی فوق العاده ارتش پاکستان و دستاوردهای آن در عملیات های جاری برای صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

در همین حال، ژنرال سید عاصم منیر نیز ضمن اشاره به روابط دیرینه میان دو کشور بیان کرد: سریلانکا و نیروهای مسلح این کشور در زمینه های مختلف دفاعی و آموزش نظامی، روابط تاریخی با پاکستان دارند.

ارسال نظر

 
1