خبر فوری

 
ابراز تأسف دولت پاکستان در پی شهادت رئیس جمهوری ایران و هیئت همراهشان
کد خبر :846445983

09:10 1403/02/31


برچسب ها : ابراهیم رئیسی, اسلام آباد, اظھار تاسف, پاکستان و ایران, پیام تسلیت, دولت پاکستان, رئیس جمهور ایران, سقوط بالگرد, وزارت امور خارجه پاکستان,

در پی شهادت حجت الاسلام رئیسی و هیئت همراهشان در حادثه سقوط بالگرد، دولت پاکستان طی پیامی مراتب تأسف و تأثر عمیق خود نسبت به این حادثه جان‌گداز را ابراز داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در پی شهادت حجت الاسلام رئیسی و هیئت همراهشان در حادثه سقوط بالگرد، دولت پاکستان طی پیامی مراتب تأسف و تأثر عمیق خود نسبت به این حادثه جان‌گداز را ابراز داشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سخنگوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان طی بیانیه‌ای ضمن ابراز تأسف و تأثر عمیق قلبی دولت خود نسبت به شهادت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس جمهور ایران و وزیر خارجه این کشور اعلام داشت: پاکستان در این لحظات دشوار و جانکاه در کنار مردم ایران ایستاده است.

اعلام عزای عمومی توسط نخست وزیر پاکستان

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز طی پیامی ضمن ابراز تأسف عمیق قلبی خود نسبت به این حادثه دلخراش اظهار داشت: «با نگرانی تحولات مربوط به فرود سانحه آمیز بالگرد حامل آقای رئیسی را پیگیری کردم و منتظر خبر خوب بودم. متأسفانه، نباید این‌گونه می‌شد. اینجانب همراه با دولت و ملت پاکستان این ضایعه هولناک را به ملت ایران تسلیت گفته و مراتب همبستگی خود را اعلام می‌دارم. ملت بزرگ ایران با شجاعت و همت دیرینه خود بر این فاجعه فائق خواهند آمد».

وی همچنین در ادامه عنوان داشت: پاکستان کمتر از یک ماه پیش با افتخار میزبان سفر تاریخی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه بود، آنها دوستان خوب پاکستان بودند. پاکستان به نشانه احترام به رئیس جمهور و همراهانشان و همچنین اعلام همبستگی با کشور دوست و برادر ایران یک روز عزای عمومی را اعلام می‌کند و پرچم ما نیمه برافراشته خواهد بود.

ارسال نظر

 
1