خبر فوری

 
 
دیدار دیپلمات های کشور های عربی و اروپایی با سروزیر ایالت سند
کد خبر :845003082

12:22 1403/01/18


برچسب ها : پاکستان و آلمان, پاکستان و عمان, پاکستان و قطر, سروزیر, سرکنسول آلمان, سرکنسول عمان در کراچی, سرکنسول قطر, سید مراد علی شاه, وزیر ارشد ایالت سند,

مراد علی شاه سروزیر ایالت سند روز گذشته میزبان سرکنسول های کشور های عربی و اروپایی در دفتر خود بود.


کراچی: به گزارش راز نیوز| مراد علی شاه سروزیر ایالت سند روز گذشته (17 فروردین) میزبان سرکنسول های کشور های عربی و اروپایی در دفتر خود بود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، رودیگر لوتز سرکنسول آلمان، نایف شاهین السلیطی سرکنسول قطر و سمیع الله الخنجری سرکنسول عمان در دیدار های جداگانه با سروزیر ایالت سند، به تبادل نظر در رابطه با تقویت و تعمیق مناسبات فی مابین پرداختند.

آلمان

سرکنسول آلمان انتخاب مراد علی شاه برای سومین بار در سمت وزیر ارشد ایالت سند را به وی تبریک گفت.

در طول این نشست در رابطه با سیل ویرانگر در سراسر پاکستان از جمله ایالت سند و تدابیر اتخاذ شده برای احیای زندگی شهروندان در مناطق مختلف صحبت شد.

قطر

نایف شاهین السلیطی سرکنسول قطر در این دیدار تصدی مراد علی شاه در پست سروزیر ایالت سند را تبریک گفت و بیان داشت که کراچی یک شهر عالی است. وی در ادامه صحبت های خود از سروزیر برای سفر به قطر دعوت کرد.

 مراد علی شاه مراودات میان دو طرف را مستحکم و در سطح عالی توصیف کرد و ضمن دعوت از سرمایه گذاری قطر در ایالت سند، اظهار داشت: کویت و دولت ایالت سند در حال حاضر مشارکت و همکاری متقابل دارند.

سرکنسول قطر در این بین متعهد به آوردن هیئت سرمایه گذاری قطر به شهر بندری کراچی شد.

عمان

از سوی دیگر سمیع عبدالله الخنجری سرکنسول عمان تصدی مراد علی شاه در پست وزیر ارشد ایالت را به زبان اردو تبریک گفت و اظهار داشت که بیمارستان و مدارس کراچی عملکرد خوبی دارند.

وزیر ارشد سند، عمان را نزدیک ترین کشور همسایه به پاکستان عنوان کرد و گفت: ضروری است تا دو کشور حجم تجارت فی مابین را افزایش دهند.

وی در ادامه با دعوت از سرمایه گذاران عمانی، تضمین ارائه هرگونه تسهیلات ممکن را داد.

ارسال نظر

 
1