خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ایتالیا با وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب، توافق در زمینه ارتقای همکاری های دوجانبه
کد خبر :843756734

12:22 1402/07/23


برچسب ها : پاکستان و ایتالیا, روابط دوجانبه, سفیر ایتالیا, سید محسن نقوی, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

آندریاس فراریس سفیر ایتالیا در پاکستان با سید محسن نقوی وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب دیدار کرد که در این بین در زمینه ارتقای همکاری های دوجانبه توافق شد.


لاهور: به گزارش راز نیوز|  آندریاس فراریس سفیر ایتالیا در پاکستان امروز یکشنبه 23 مهر با سید محسن نقوی وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب دیدار کرد که در این بین در زمینه ارتقای همکاری های دوجانبه توافق شد.

در این نشست ضمن تبادل نظر در خصوص ارتقای همکاری های دوجانبه در بخش های فرهنگی، گردشگری و تجارت، افزایش تبادلات هیئت های دوجانبه در رابطه با تجارت و فرهنگ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سفیر ایتالیا تعهد خود نسبت به ادامه حمایت از پاکستان جهت تمدید وضعیت آن در GSP plus، را ابراز داشت.

همچنین گفته شد که کمیسیون تجاری کار خود در راستای افزایش تجارت دوطرفه را آغاز کرده است و اقدامات به منظور تسهیل در ویزای کاری درحال انجام می باشد.

سید محسن نقوی با بیان اینکه دو کشور پاکستان و ایتالیا دوستان خوب همدیگر می باشند و فرصت آن رسیده است این دوستی را به روابط اقتصادی منفعت بخش تبدیل کنیم، گفت: فرهنگ و تجارت دو بخش متصل به یکدیگر می باشند و دولت پنجاب خواستار ارتقای بیشتر همکاری ها در این زمینه ها با دولت ایتالیا می باشد.

وی ادامه داد و گفت از حمایت ایتالیا برای آموزش افسران رابط پلیس استقبال می کنیم. تسهیل صدور روادید کاری و نقش فعال کمیسیون تجارت، کلید افزایش تجارت است. درحال آغاز عملیات یک پنجره برای ترویج سرمایه گذاری در پنجاب هستیم. سرمایه گذاران ایتالیایی به پنجاب بیایند، هرگونه تسهیلات را فراهم خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1