خبر فوری

 
 
رئیس مجلس ملی پاکستان: حملات غیرقانونی و غیرانسانی اسرائیل علیه شهروندان بی گناه غزه به هیچ وجه قابل قبول نیست
کد خبر :834226787

13:35 1402/07/29


برچسب ها : پاکستان و فلسطین, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, رژیم صهیونیستی, روابط دوجانبه, غزه, نوار غزه,

راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان طی دیدار با احمد جواد ربیع سفیر فلسطین در پاکستان گفت: حملات غیرقانونی و غیرانسانی اسرائیل علیه شهروندان بی گناه غزه به هیچ وجه قابل قبول نیست.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان طی دیدار با احمد جواد ربیع سفیر فلسطین در پاکستان با بیان اینکه خشونت و حملات اسرائیل علیه شهروندان بی گناه غزه به هیچ وجه قابل قبول نیست، با مردم مظلوم فلسطین ابراز همبستگی کرد و گفت: تلفات گسترده غیرنظامیان در اثر بمباران اسرائیل و حملات آن را به شدت محکوم می کنیم و این امر باعث تاسف است.

وی در گفتگو با سفیر فلسطین گفت: حملات غیرقانونی و غیرانسانی اسرائیل به هیچ وجه قابل قبول نیست، قلب مردم پاکستان نیز برای مردم فلسطین می تپد، ملت پاکستان از تلفات جانی غمگین هستند. من به شجاعت، احساس و روحیه مردم فلسطین در این دوران سخت درود می فرستم.

وی گفت: جامعه جهانی و سازمان ملل باید اقدامات موثری برای آتش بس فوری انجام دهند. ما با پیروی از دیدگاه شهید ذوالفقار علی بوتو و خانم بی نظیر بوتو در کنار مردم فلسطین ایستاده ایم و پاکستان خواهان حل مسئله فلسطین براساس خواسته های مردم فلسطین، است.

احمد جواد ربیع سفیر فلسطین از ابراز همبستگی رئیس مجلس ملی با مردم فلسطین تشکر کرد و از احساسات و عواطف آنان نسبت به مردم فلسطین قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1