خبر فوری

 
قدردانی وزیر کشور قطر از نقش آفرینی مهاجران پاکستانی در توسعه این کشور
کد خبر :832195795

16:26 1402/10/29


برچسب ها : پاکستان و قطر, دستیار ویژه نخست وزیر, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور پاکستانی های خارج از کشور, مهاجران پاکستانی, نیروی کار,

جواد سهراب ملک دستیار ویژه نخست وزیر در امور پاکستانی های مقیم خارج طی سفر به قطر با مقامات مختلف این کشور به گفتگو و رایزنی پرداخت.


دوحه: به گزارش راز نیوز | جواد سهراب ملک دستیار ویژه نخست وزیر در امور پاکستانی های مقیم خارج طی سفر به قطر با مقامات مختلف این کشور به گفتگو و رایزنی پرداخت.

دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان ظهر امروز با عبدالعزیز بن فیصل بن محمد آل ثانی وزیر کشور قطر در امور داخلی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، جواد سهراب ملک میزبانی موفق جام جهانی فوتبال 2022 را به وزیر کشور قطر تبریک گفت و بر نقش مهم مهاجران پاکستانی در توسعه زیرساخت های قطر تاکید کرد.

مقامات دو کشور همچنین بر روابط دیرینه دو کشور در زمینه همکاری های تجاری، اقتصادی و دفاعی تاکید کردند.

در ادامه همچنین جواد سهراب ملک متعهد شد که به صادرات نیروی کار بسیار ماهر و حرفه ای برای حمایت از نوآوری اقتصادی قطر ادامه دهد.

وی پیشنهاد کرد که در مرحله اولیه مراکز ویزای قطر در سراسر پاکستان به ویژه در پیشاور و لاهور ایجاد شود تا از حرکت مستمر کارگران پاکستانی به قطر اطمینان حاصل شود.

دستیار ویژه نخست وزیر در امور پاکستانی های مقیم خارج از تلاش های بشردوستانه قطر برای مردم مظلوم غزه قدردانی کرد.

در این نشست، جواد سهراب ملک در پایان سخنان خود از وزیر کشور قطر برای سفر به پاکستان دعوت کرد.

وزیر کشور قطر نیز ضمن تاکید بر ارزش‌های مشترک میان مردم پاکستان و قطر، به نقش مهم مهاجران پاکستانی در توسعه قطر اذعان کرد.

ارسال نظر

 
1