خبر فوری

 
 
بازداشت چندین نفر به دست نیروهای امنیتی پاکستان از گوادر و آواران
کد خبر :831736351

10:37 1403/02/22


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, افراد مسلح ناشناس, بخش تمپ, شهرستان آواران, شهرستان گوادر, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیات های جداگانه در گوادر و آواران ایالت بلوچستان چندین فرد بلوچ را دستگیر و ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیات های جداگانه در گوادر و آواران ایالت بلوچستان چندین فرد بلوچ را دستگیر و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان با یورش شبانه به منطقه سربندن از توابع شهرستان گوادر چندین تن از اهالی این منطقه را ربودند که اسامی 5 تن از آنها به این شرح اعلام شده است: سمیر فرزند حمزه، بلال فرزند رضا محمد، در محمد فرزند کریم بخش، امیر فرزند اسلم و امان فرزند جمعدار.

طبق آخرین اطلاعات دریافتی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در این منطقه همچنان ادامه دارد و تعداد وسیعی از نظامیان پاکستانی در این منطقه حضور دارند.

همچنین نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و مأموران لباس شخصی روز گذشته دو جوان بلوچ را از بازار اصلی شهر آواران دستگیر و با خود به محل نامعلومی منتقل نمودند.

اسامی این دو فرد محمد قاسم و قنبر فرزند مراد از اهالی منطقه بدرک از توابع بخش جهاو اعلام شده است.

از سوی دیگر اطلاعات واصله از شهرستان کیچ ایالت بلوچستان حاکی از آن است که افراد مسلح ناشناس حوالی شامگاه روز پنجشنبه یک جوان بلوچ به نا جهان فرزند نصیر را از منطقه گومازی از توابع بخش تمپ ربودند و تاکنون هیچ اطلاعاتی از وی در دست نیست.

ارسال نظر

 
1