خبر فوری

 
دیدار کمیساریای عالی کانادا با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان
کد خبر :829144478

09:42 1401/11/13


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و کانادا, روابط اقتصادی, روابط تجاری, سردار ایاز صادق, وزیر امور اقتصادی پاکستان, کمیساریای عالی کانادا,

سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان در جریان دیدار با کمیساریای عالی کانادا از همکاری دولت کانادا در امدادرسانی به سیل زدگان پاکستانی تقدیر و تشکر نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان در جریان دیدار با کمیساریای عالی کانادا از همکاری دولت کانادا در امدادرسانی به سیل زدگان پاکستانی تقدیر و تشکر نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرکار خانم لزله سکان لونا کمیساریای عالی کانادا روز چهارشنبه با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی دولت فدرال پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار پیرامون ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه دوستانه میان پاکستان و کانادا به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر لزوم تعمیق مناسبات و ارتقای سطح همکاری‌های دوستانه میان دو کشور در زمینه‌های مورد علاقه تأکید کردند.

وزیر امور اقتصادی پاکستان در این دیدار با بیان اینکه کانادا همواره در برهه‌های دشوار در کنار پاکستان حضور داشته است به تشریح سطح روابط تجاری میان پاکستان و کانادا پرداخت و گفت: دو کشور از ظرفیت‌های وسیعی جهت افزایش حجم تجارت برخوردار هستند.

در ادامه این دیدار کمیساریای عالی کانادا نیز وزیر امور اقتصادی پاکستان را از طرح‌ها و پروژه‌های مختلف کانادا در پاکستان آگاه ساخت و افزود: کانادا خواهان توسعه روابط تجاری و اقتصادی خود با پاکستان در بخش‌های مختلف و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در زمینه تجارت و سرمایه گذاری است.

ارسال نظر

 
1