خبر فوری

 
 
قتل افسر سازمان استخبارات نظامی پاکستان در تربت توسط جبهه آزادی بخش بلوچستان
کد خبر :814828741

13:15 1402/02/07


برچسب ها : MI, افسر اطلاعاتی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سازمان استخبارات نظامی, سرگرد گهرام بلوچ, شهر تربت, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت قتل افسر سازمان استخبارات نظامی ارتش پاکستان موسوم به ام آی در شهر تربت ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت قتل افسر سازمان استخبارات نظامی ارتش پاکستان موسوم به ام آی در شهر تربت ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ حوالی ساعت 3:30 بعد از ظهر روز چهارشنبه مورخ 6 اردیبهشت ماه ارشد نذیر افسر سازمان استخبارات نظامی از اهالی خانیوال ایالت پنجاب را در بازار الله والا شهر تربت مرکز شهرستان کیچ به ضرب گلوله به هلاکت رساندند.

وی افزود: ارشد نذیر افسر رسمی سازمان استخبارات نظامی ارتش پاکستان(MI) بود و از مدت‌های طولانی در فعالیت‌های سری و اطلاعاتی در مناطق مختلف شهرستان کیچ نقش داشت. محل مأموریت وی در اردوگاه بلیده بود و او دو مرتبه در ماه برای انجام کارهای اداری و ارائه اطلاعات به دفتر سازمان استخبارات نظامی در تربت مراجعه می‌کرد.

سرگرد گهرام بلوچ تصریح کرد: وی با تشکیل جوخه‌های مرگ و شبکه‌های جاسوسی تأمین مالی آنها را بر عهده داشت، از بلیده تا شهر تربت و تمامی مناطق حومه تحت نظارت وی قرار داشت، ارشد نذیر با کارت جعلی عضویت در نیروهای سپاه مرزی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی تردد می‌کرد و هویت خود را سرباز بازنشسته نیروی سپاه مرزی اعلام می‌کرد.

وی گفت: بخش اطلاعاتی ما از دو ماه تمامی فعالیت‌های این فرد را تحت نظر داشتند و بنا بر اطلاعات ما وی پیش از عید سعید فطر نیز برای ارائه اطلاعات و گزارش فعالیت‌های خود به تربت آمده بود.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ ما ارشد نذیر را تحت تعقیب قرار دادند و وی را در بازار الله والا شهر تربت هدف تیراندازی قرار داده و به هلاکت رساندند، ما مسئولیت قتل وی را بر عهده می‌گیریم و تأکید می‌کنیم این‌گونه حملات ما تا زمان آزادی بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1