خبر فوری

 
هیئتی از سرمایه گذاران آمریکا با رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد
کد خبر :814563499

10:11 1402/12/01


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, رئیس مجلس سنای پاکستان, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, محمد صادق سنجرانی, هیئت آمریکایی,

هیئتی از سرمایه گذاران آمریکایی با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و اعلام کرد که 200 میلیون دلار سرمایه گذاری خواهد کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| روز دوشنبه 30 بهمن هیئتی از سرمایه گذاران آمریکایی به رهبری احمد ندیم خان رئیس هیئت مدیره شرکت آمریکایی " Miracle Salt Works Collective" با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در دفتر وی دیدار کرد.

در این بین دو طرف به همراه گسترش همکاری ها در بخش های تجارت و معادن، پیرامون امور مورد علاقه مشترک تبادل نظر انجام دادند.

رئیس سنا با برجسته سازی فرصت های سرمایه گذاری زیاد در پاکستان و هموار بودن فضای سرمایه گذاری، از سرمایه گذاران آمریکایی برای بهره مندی از این فرصت ها دعوت کرد و گفت: پاکستان به ویژه ایالت بلوچستان مملو از مواد معدنی هستند و پاکستان دارای بزرگ ترین معدن نمک در جهان می باشد که این امر استفاده سرمایه گذاران آمریکایی از بخش معدن پاکستان را می طلبد.

وی در ادامه، افزود: گوادر به عنوان قطب توسعه اقتصادی پاکستان خواهد درخشید و ابتکارات فاحشی در راستای گسترش بخش معادن در ایالت بلوچستان انجام گرفته اند.

صادق سنجرانی خاطر نشان کرد: پارلمان پاکستان برای حفاظت و تشویق سرمایه گذاری خارجی قوانین مناسبی وضع کرده است و پاکستان بهترین فرصت برای سرمایه گذاری می باشد.

هیئت آمریکایی اعلام کرد که 200 میلیون دلار برای استخراج نمک از پاکستان سرمایه گذاری خواهد کرد و به زودی این قرارداد با همکاری شرکت توسعه معدنی پاکستان منعقد خواهد شد. این هیئت، اظهار داشت که پاکستان دارای ذخایر نمک با کیفیت بالا است.

ارسال نظر

 
1