خبر فوری

 
منابع بلوچ: کشف 5 جسد از افراد ربوده شده بلوچ از خضدار
کد خبر :813350202

16:28 1403/06/08


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, بلوچستان, شهرستان خضدار, کشف جسد,

گزارش های منابع بلوچ حاکی از کشف 5 جسد متعلق به افرادی است که طی ماه های گذشته به دست نهادهای امنیتی پاکستان از خضدار ربوده شده اند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع بلوچ طی گزارش هایی از کشف 5 جسد متعلق به افرادی که طی ماه های گذشته به دست نهاد های امنیتی پاکستان از شهرستان خضدار ربوده شده اند خبر داده و نوشتند که هویت چهار تن از این پنج نفر  شناسایی شده است.

بر اساس گزارش: فیاض جتک مورخه 13 ژوئیه سال جاری از منطقه بزرگراه آر سی دی خضدار ربوده شده بود و چهارشنبه جسد زخمی او از کویته کشف و امروز تدفین شد. از طرفی جسد سعید غلامانی هم که چند ماه قبل از خضدار ربوده شده بود از منطقه کهند کشف شده است. همچنین دو فرد دیگر با اسامی سعید میراجی ربوده شده مورخه 2 ژوئیه و نثار احمد شناسایی شده اند.

منابع بلوچ می گویند که این روند قتل افراد بی گناه و ربوده شده توسط نهاد های امنیتی پاکستان جدید نیست و پیش از این هم هرجا که از شبه نظامیان بلوچ ضربه ای خورده اند، آن را با قتل افراد ربوده شده جبران می کنند.

جدای از این منابع وابسته به ارتش پاکستان هم با انتشار کلیپ و عکس های منتشر شده از شبه نظامیان بلوچ و افرادی که ادعا شده است به دست نهادهای امنیتی ربوده شده اند، به دنبال انکار اصل موضوع ربایش افراد بلوچ می باشند.

 

ارسال نظر

 
1