خبر فوری

 
به دار آویخته شدن یک نوجوان مسلمان در ایالت مهاراشترا ی هند
کد خبر :812038135

14:17 1402/01/30


برچسب ها : افراط گرایان هندو, افراط گرایی, مسلمانان هند, هند, هندوئیسم,

پسر 15 ساله مسلمان به نام حافظ مرتضی شیخ توسط افراط گرایان هندو در ایالت مهاراشترا ی هند به دار آویخته شده و به قتل رسیده است.


دهلی نو: به گزارش راز نیوز| منابع خبری مختلف در فضای مجازی ضمن اعلام خبر به دار آویخته شدن یک نوجوان مسلمان در شهر بید ایالت مهاراشترا ی هند، نوشتند: پسر 15 ساله مسلمان به نام حافظ مرتضی شیخ توسط افراط گرایان هندو به دار آویخته و به قتل رسیده است.

براساس گزارش، این پسر 15 ساله به همراه خواهرش برای جمع آوری هیزم از خانه دور شده بودند که هنگام بازگشت توسط گروهی از افراط گرایان هندو محاصره شدند. این گروه افراط گرا پس از محاصره شروع به ضرب و شتم این پسر 15 ساله کردند درحالیکه خواهر او موفق به فرار از محل برای آوردن کمک شد. اما پس از بازگشت خواهر به محل، مرتضی شیخ به دار آویخته شده بود.

کاربری به نام سعدیه شیخ فعال سیاسی اجتماعی اظهار داشت که علیه عامل قتل حافظ مرتضی شیخ پرونده تشکیل و متهم به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است.

ناگفته نماند که موج حملات افراط گرایان هندو علیه مسلمانان در این کشور روز به روز درحال افزایش می باشد و از طرفی تحلیلگران براین باورند که این افراط گرایی تحت نظارت دولت نارندرا مودی درحال تشدید می باشد.

ارسال نظر

 
1