خبر فوری

 
دیدار فرمانده گارد ملی بحرین و هیئت همراه با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان
کد خبر :810400503

09:19 1401/12/24


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و بحرین, فرمانده گارد ملی بحرین, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان در جریان دیدار با فرمانده گارد ملی بحرین بر اهمیت روابط دوجانبه میان اسلام آباد و منامه تأکید و خواستار ارتقای همکاری‌ها میان دو کشور در تمام زمینه‌های مورد علاقه شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان در جریان دیدار با فرمانده گارد ملی بحرین بر اهمیت روابط دوجانبه میان اسلام آباد و منامه تأکید و خواستار ارتقای همکاری‌ها میان دو کشور در تمام زمینه‌های مورد علاقه شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شیخ محمد بن عیسی آل خلیفه فرمانده گارد ملی بحرین که در سفری رسمی به اسلام آباد سفر کرده است روز سه شنبه با حضور در کاخ نخست وزیری پاکستان با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.

طبق بیانیه بخش مطبوعاتی دفتر نخست وزیر پاکستان، دو طرف در این دیدار در خصوص توسعه همکاری‌ها میان دو کشور برادر و دوست به بحث و گفتگو پرداختند.

نخست وزیر پاکستان در این دیدار با تمجید از روابط تاریخی دوستانه میان پاکستان و بحرین میزان پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه توسعه روابط دوجانبه را رضایت بخش عنوان نمود.

وی همچنین بر لزوم ارتقای همکاری‌های دوجانبه در بخش‌های مختلف از جمله فناوری اطلاعات، پزشکی، ساخت و ساز، امنیت غذایی و نیروی انسانی ماهر تأکید کرد.

فرمانده گارد ملی بحرین نیز در این دیدار به روابط عمیق دوستانه میان دو کشور اشاره نمود و بر تمایل خود برای تقویت بیش از پیش این روابط در جهت منافع مشترک متقابل تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 120 هزار شهروند پاکستانی در بحرین مقیم هستند که نقش ویژه در توسعه و آبادانی دو کشور دارند.

ارسال نظر

 
1