خبر فوری

 
نارضایتی عناصر تکفیری از اعلام تعطیلی عمومی کراچی درپی سفر رئیس جمهور ایران به ایالت سند
کد خبر :800866924

15:22 1403/02/04


برچسب ها : اورنگزیب فاروقی, پاکستان و ایران, رئیس جمهور ایران, سپاه صحابه, گروه تروریستی سپاه صحابه, کراچی,

بر اساس گزارش منابع غیر رسمی، عناصر تکفیری تروریستی سپاه صحابه قرار است همزمان با سفر رئیسی به کراچی، دست به اعتراضات بزنند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به پاکستان، وی قرار بود طی سفری به ایالات پنجاب و سند با مقامات دولت های محلی دو ایالت دیدار هایی داشته باشد که به همین منظور در دو شهرستان همزمان با بازدید رئیسی، تعطیلی عمومی اعلام شد.

برخی از اصحاب رسانه و منابع خبری غیر رسمی مدعی هستند که عناصر تکفیری تروریستی سپاه صحابه با اعلام نارضایتی خود از تعطیلی عمومی در کراچی، فراخوان اجتماع را داده اند.

 بر اساس گزارش منتشر شده: اورنگزیب فاروقی رئیس مرکزی سپاه صحابه گفته است که پاکستان مستعمره ایران نیست، بنابراین باید تعطیلی عمومی کراچی لغو شود. وی در ادامه گفته است که بسته نگه داشتن مشاغل کراچی دشمنی با این شهر است، لذا ما دست به اعتراض می زنیم.

به گفته گزارش: در این بیانیه خطاب به تمامی پیروان این گروه تروریستی تکفیری از آنها در خواست شده است تا آماده اعتراضات باشند.

همچنین تاج محمد حنفی رئیس بخش کراچی این گروه تکفیری هم همچون رهبر خود نسبت به این رویداد ضمن ابراز خشم و نارضایتی، تاکید کرد که اعتراض خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1