خبر فوری

 
حملات ارتش آزادی بخش بلوچ علیه نیروهای پاکستانی در مستونگ و پنجگور
کد خبر :800801980

13:34 1403/01/19


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, پاسگاه ارتش پاکستان, شهرستان پنجگور, گروه های مسلح بلوچ, مستونگ, نیروهای امنیتی پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ از حمله به نیروهای پاکستانی در 3 نقطه مختلف از شهرستان‌های مستونگ و پنجگور خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ از حمله به نیروهای پاکستانی در 3 نقطه مختلف از شهرستان‌های مستونگ و پنجگور خبر داد.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما امروز طی عملیاتی در منطقه مرو شهرستان مستونگ خودروی ارتش پاکستانی را به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که در نتیجه آن از میان 4 سرنشین این خودرو 2 نظامی در دم کشته شده و 2 تن دیگر نیز مجروح شدند، همچنین خسارت شدیدی به خودروی مذکور وارد آمد.

جیئند بلوچ گفت: فدائیان بلوچ ما همچنین یک فرد غیر بومی به نام ساجد حسین فرزند صابر حسین را در نزدیکی میدان جاوید شهر پنجگور به ضرب گلوله به قتل رساندند. این فرد با تغییر پوشش خود در حال جاسوسی برای ارتش اشغالگر پاکستانی بود.

وی افزود: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ همچنین روز چهارشنبه مورخه 3 آوریل پاسگاه ارتش پاکستان واقع در نزدیکی میدان میجر شهر مستونگ را با نارنجک دستی مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن دست کم 3 تن از نظامیان دشمن مجروح شدند.

وی در پایان عنوان داشت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گیرد، حملات ما تا زمان خروج کامل نیروهای اشغالگر پاکستانی از سرزمین بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1