خبر فوری

 
"صنعتگران عربستان سعودی از ظرفیت سرمایه گذاری پاکستان بهره مند شوند"
کد خبر :800082711

14:57 1402/11/11


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, تجارت, دولت موقت, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سفیر عربستان سعودی, وزیر تجارت پاکستان, وزیر کشور پاکستان,

دکتر گوهر اعجاز وزیر موقت کشور و بازرگانی پاکستان در دیدار با سفیر عربستان سعودی، از صنعتگران عربستان سعودی برای بهره برداری از ظرفیت سرمایه گذاری در پاکستان دعوت به عمل آورد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با حضور در دفتر دکتر گوهر اعجاز وزیر موقت کشور و تجارت پاکستان دیدار کرد که در این بین به همراه معاون وزیر تجارت و کشور، دیگر مقامات ارشد دو وزارت حضور داشتند.

در این نشست طرفین برای پیشبرد روابط تجاری فی مابین توافق کردند.

دکتر گوهر اعجاز با بیان اینکه صنعتگران عربستان سعودی می توانند از فرصت های سرمایه گذاری در صنعت فولاد و پتروشیمی در پاکستان بهره مند شوند، تصریح داشت: در حال برداشتن گام هایی جهت ارتقای همکاری پاکستان و عربستان سعودی در بخش فناوری اطلاعات هستیم.

وی در ادامه افزود: مناطق شمالی پاکستان از نظر زیبایی طبیعی غنی هستند، سرمایه گذاری در استراحتگاه های مجلل در این مناطق می تواند برای هر دو کشور مفید باشد.

وزیر موقت کشور پاکستان ادامه داد که کار بر روی راه اندازی فروشگاه های "برند پاکستان" در سطح جهانی برای بازاریابی محصولات پاکستانی، جریان دارد.

ارسال نظر

 
1