خبر فوری

 
 
8 عملیات تروریستی تحریک طالبان علیه نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :877179127

19:21 1400/09/23


برچسب ها : انفجار تروریستی, باجور ایجنسی, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, حملات تروریستی, حمله تروریستی, راولپندی, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

طی 8 عملیات تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در نقاط مختلف خیبر پختون خوا و شهرستان راولپندی، تعدادی از نیروهای امنیتی کشته و زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| طی 8 عملیات تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در نقاط مختلف خیبر پختون خوا و شهرستان راولپندی، تعدادی از نیروهای امنیتی کشته و زخمی شدند.

براساس گزارش، محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های مختلف با برعهده گرفتن مسئولیت این حملات، جزئیات آن را نیز منتشر کرده است.

براساس این جزئیات منتشر شده: دو حمله نخست شب دوشنبه در منطقه اباخیل بخش اسپین وام در وزیرستان شمالی در یک ساعت به صورت حملات انفجاری انجام شد که منجر به جان باختن 5 نیروی امنیتی شد.

حمله سوم به صورت ضربتی علیه پاسگاه نیروهای امنیتی در منطقه چنار بخش سلارزئی از باجور ایجنسی صورت گرفت که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای امنیتی شد. نیروهای امنیتی نیز پس از این حمله سعی کردند طی تیراندازی پراکنده شبه نظامیان را هدف قرار دهند که موفق نشدند.

حمله چهارم به صورت حمله تک تیراندازی در منطقه هاشم بخش ناوگئی از باجور ایجنسی و در ساعت 4 بعدازظهر روز دوشنبه صورت گرفت که منجر به کشته شدن یک نظامی شد.

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در ادامه روند حملات خود علیه نیروهای امنیتی پاکستان، شب سه شنبه ساعت 11 یک تیم درحال گشت پلیس را در محدوده کلانتری پیرودهائی شهرستان راولپندی هدف قرار دادند که منجر به جان باختن و زخمی شدن 4 نیروی امنیتی از جمله یک افسر پلیس شد.

 محمد خراسانی در ادامه بیانیه های خود، گفت: "مجاهدین سازمان روز دوشنبه یکی از نیروهای دایره مبارزه با تروریسم به اسم رحمت الله در محدوده کلانتری میریان شهرستان بنون هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن شدید او شد. "

وی همچنین گفت: "مجاهدین صبح روز سه شنبه گشت ارتش را در نزدیکی کمپ کاژبولِ بخش سراروغه از وزیرستان جنوبی طی حمله انفجاری هدف قرار دادند که یک نظامی کشته شد."

همچنین حمله آخر نیز ساعت 2 ظهر امروزسه شنبه در منطقه شام بخش گریوم از وزیرستان شمالی درپی هدف قرار دادن خودروی سنگین ارتش با استفاده از بمب صورت گرفت که منجر به کشته و زخمی شدن نیروهای امنیتی شده است.  

ارسال نظر

 
1