خبر فوری

 
 
بی ال اف: در حمله به ارتش دشمن در ناصر آباد دو نظامی را به قتل رساندیم
کد خبر :798836836

13:43 1402/02/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه‌ای از حمله به ایست و بازرسی ارتش پاکستان در منطقه ناصر آباد شهرستان کیچ و کشته شدن دو نظامی پاکستانی در نتیجه این حمله خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه‌ای از حمله به ایست و بازرسی ارتش پاکستان در منطقه ناصر آباد شهرستان کیچ و کشته شدن دو نظامی پاکستانی در نتیجه این حمله خبر داد.

طبق جزئیات اعلام شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه‌ای اظهار داشت: فدائیان بلوچ حوالی ساعت 9:40 روز شنبه مورخه 16 اردیبهشت ماه مرکز ایست و بازرسی ارتش دشمن واقع در بازار ناصر آباد شهرستان کیچ را به وسیله آرپی‌جی و سلاح‌های خودکار هدف حمله قرار دادند که در نتیجه 2 نظامی پاکستانی کشته شده و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی افزود: در این حمله شدید تمامی سیستم‌های انرژی خورشیدی موجود در نزدیکی مرکز ایست و بازرسی و دیگر تأسیسات دچار خسارت شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از این حمله ارتش پاکستان که دچار سردرگمی شده بود اقدام به تیراندازی بدون هدف به سوی مناطق اطراف نمود که در نتیجه آن یک فرد زخمی شد.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و حملات ما علیه ارتش اشغالگر تا زمان آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1