خبر فوری

 
 
شهادت یک فعال سیاسی شیعه وابسته به حزب مردم پاکستان در پی تیراندازی عناصر لشکر جهنگوی
کد خبر :798771038

10:48 1402/05/28


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, تیراندازی, حزب مردم پاکستان, حمله مسلحانه, سید فیصل رضا عابدی, لشکر جنگوی, لشکر جهنگوی, کراچی,

در پی تیراندازی عناصر تروریستی تکفیری در شهر کراچی پاکستان یک فعال سیاسی شیعه وابسته به حزب مردم پاکستان به نام امجد حسین به شهادت رسید.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در پی تیراندازی عناصر تروریستی تکفیری در شهر کراچی پاکستان یک فعال سیاسی شیعه وابسته به حزب مردم پاکستان به نام محمد حسین الهادی ملقب به امجد حسین به شهادت رسید.

 

براساس جزئیات منتشر شده، راکبان بر روی دو موتورسیکلت به ضرب 8 گلوله امجد حسین رئیس شورای 26 اتحادیه کراچی و از دوستان نزدیک شهید سناتور فیصل رضا عابدی را به شهادت رساندند. طی این اقدام تروریستی، شهید امجد حسین با برخورد 2 گلوله به سر، 2 گلوله به بازو و 3 گلوله به شکم، به شهادت رسید.

گفتنی است عناصر تروریستی پس از حمله اول، مجددا بازگشته و به سمت جسد نیمه جان او تیراندازی کردند که به گفته نیروی پلیس در مجموع 10 گلوله به سمت این فرد شلیک شده اند و پنج نفر راکب دو دستگاه موتورسیکلت بودند و سه تن از آنان اقدام به تیراندازی نمودند.

به گفته افسر پلیس منطقه به نظر می‌رسد یک اقدام تروریستی و هدف‌مند بوده و در تحقیقات اولیه علت قتل مشخص نشده است.

وزیر ارشد موقت ایالت سند نیز در واکنش به این اقدام ضمن محکوم نمودن آن دستگیری فوری عناصر مؤثر در این حمله را خواستار شد.

از سوی دیگر گروه تروریستی تکفیری لشکر جهنگوی مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

نصیر رئیسانی سخنگوی مرکزی گروه تروریستی لشکر جهنگوی در بیانیه‌ای اعلام داشت: مجاهدان لشکر جهنگوی یکی از افراد مهم و نزدیک به فیصل رضا عابدی به نام امجد حسین را به قتل رساندند که مسئولیت آن را ما بر عهده می‌گیریم.

ارسال نظر

 
1