خبر فوری

 
هلاکت 5 عنصر تروریستی در حین تلاش برای نفوذ به پاکستان از مرز افغانستان
کد خبر :797198761

15:26 1403/05/30


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, عناصر تروریستی, مرز پاکستان و افغانستان, نیروهای امنیتی پاکستان,

ارتش پاکستان طی عملیاتی در شهرستان باجور، تلاش عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان برای نفوذ از مرزهای افغانستان را ناکام گذاشت و پنج تن از آنان را به هلاکت رساند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | ارتش پاکستان طی عملیاتی در شهرستان باجور، تلاش عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان برای نفوذ از مرزهای افغانستان را ناکام گذاشت و پنج تن از آنان را به هلاکت رساند.

روابط عمومی ارتش پاکستان از خنثی کردن تلاش عناصر تروریستی تحریک طالبان برای نفوذ به پاکستان از مرز افغانستان خبر داد و گفت: عناصر ترویرستی در نیمه شب 29 مرداد (19 اوت) سعی کردند از مرز پاکستان و افغانستان نفوذ کنند که نیروهای امنیتی نفوذ تروریست های خارجی در باجور را خنثی کردند.

در نتیجه اقدام موثر و به موقع نیروهای امنیتی پاکستان در این عملیات 5 تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسیده و 4 تن دیگر از آنان نیز مجروح شدند.

سخنگوی ارتش پاکستان گفت: 3 سرباز دلیر ارتش پاکستان نیز با اسامی سرجوخه عنایت خان، نایب سرجوخه عمر حیات و سرباز وقار خان در تبادل آتش با عناصر تروریستی به مقام رفیع شهادت نائل گردیدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان در پایان بیانیه خود خاطر نشان کرد: ارتش پاکستان به حفاظت از مرزها متعهد است و فداکاری مردان دلیر این سرزمین، عزم ما را تقویت می کند.

ارسال نظر

 
1