خبر فوری

 
وزیر کشور پاکستان در حاشیه نمایشگاه استانبول با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
کد خبر :797134827

12:11 1403/08/03


برچسب ها : استانبول, پاکستان و آذربایجان, پاکستان و ترکیه, سید محسن نقوی, نمایشگاه, وزیر کشور آذربایجان, وزیر کشور پاکستان,

مقامات دو کشور ضمن بررسی راه های تقویت بیشتر روابط برادرانه دیرینه بین پاکستان و آذربایجان، طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله امنیت، همکاری اقتصادی، و مبادلات فرهنگی را مورد رایزنی قرار دادند.


ترکیه: به گزارش راز نیوز| محسن نقوی وزیر کشور و رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر پاکستان روز پنجشنبه با عصمت راشد علی اف وزیر امور داخلی آذربایجان در حاشیه سفر خود به ترکیه دیدار کرد.

این دیدار در سطح عالی در حاشیه نمایشگاه بین المللی استانبول برگزار شد، جایی که رهبران دو کشور راه های تقویت بیشتر روابط برادرانه دیرینه بین پاکستان و آذربایجان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

این گفت و گو طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله امنیت، همکاری اقتصادی، و مبادلات فرهنگی را پوشش داد.

وزرای دو کشور بر پیوندهای ریشه‌ دار تاریخی و فرهنگی که پاکستان و آذربایجان را به هم پیوند می ‌دهد، تأکید کرده و ضرورت مستحکم تر کردن مشارکت موجود را برجسته کردند.

یکی از محورهای بحث، عملیات موفقیت آمیز اخیر نیروی دریایی پاکستان در دریای عرب بود که منجر به کشف و ضبط بیش از 2400 کیلوگرم مواد مخدر به ارزش 145 میلیون دلار شد.

وزیر علی اف از اقدام سریع نیروی دریایی پاکستان قدردانی کرده و مدیریت موثر وزیر نقوی در هدایت تلاش های پاکستان برای مبارزه با مواد مخدر را مورد ستایش قرار داد.

وی با اذعان به نقش حیاتی پاکستان در مبارزه با قاچاق مواد مخدر در منطقه، تاکید کرد که چنین عملیات هایی برای ثبات منطقه بسیار مهم هستند.

 

ارسال نظر

 
1