خبر فوری

 
 
بی ال آ: در درگیری با دشمن 2 فدائی شهید و 8 نظامی ارتش پاکستان به هلاکت رسیدند
کد خبر :797131196

10:50 1402/02/05


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, بولان, پذیرش مسئولیت حمله, تیراندازی, شبه نظامیان بلوچ, شهر مچ, شهرستان بولان, گروه های مسلح بلوچ, مچ,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچBLA در بیانیه ای اظهار داشت که طی درگیری با ارتش اشغالگر پاکستان در بولان، 2 فدائی سازمان به شهادت رسیدند درحالیکه در این درگیری ها دست کم 8 نظامی دشمن کشته و تعدادی زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچBLA در بیانیه ای اظهار داشت که طی درگیری با ارتش اشغالگر پاکستان در بولان، 2 فدائی سازمان به شهادت رسیدند درحالیکه در این درگیری ها دست کم 8 نظامی دشمن کشته و تعدادی زخمی شدند.

وی افزود: درگیری ها از مورخه 7 آوریل (18 فروردین) از منطقه سارو در بولان و مناطق اطراف مچ درحالی آغاز شد که ارتش دشمن برخی از مناطق را هدف یورش و تیراندازی قرار داده و از طرفی کماندوهای ارتش از طریق بالگردهای نظامی در مناطق درحال پیاده شدن بودند، در این بین تیم های گشتی فدائیان سازمان ضمن اتخاذ استراتژی در جاهای مختلف طی کمین هایی حملاتی انجام دادند.

 سخنگو تصریح داشت: طی این درگیری ها دست کم 8 نظامی دشمن کشته و تعدادی نیز زخمی شده اند، دشمن شکست خورده از دست شبه نظامیان بلوچ، 3 شهروند بلوچ را که طی حضور در منطقه دستگیر کرده بود را هدف تیراندازی قرار داده و به قتل رساند و اجساد این افراد را در منطقه رها کردند. در این مدت 15 روزه یک خانواده در مچ را برای 5 روز اسیر گرفته بودند درحالیکه تعدادی از منازل اطراف منطقه سارو را به آتش کشیدند.

جیئند بلوچ بیان داشت که روز دوم درگیری ها (8 آوریل / 19 فروردین ) دو شبه نظامی سازمان غنی خان مری معروف به حسن روکی فرزند روزی خان از اهالی منطقه یخو بولان و ولید معروف به کماندو بهار فرزند محمد اقبال بلوچ از منطقه آبسر واقع در تربت به درجه رفیع شهادت نائل گشتند. دو شهید از یکسال گذشته با سازمان ارتباط داشته و در مسیر جنگ برای آزادی ملی نقش آفرینی کرده اند.

سخنگو در ادامه گفته است که ارتش آزادیبخش بلوچ بر عزم خو تاکید می کند با جنگیدن در هر جبهه ای دشمن را شکست خواهد داد.

ارسال نظر

 
1