خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ: دو جاسوس وابسته به ارتش پاکستان را در بولان به قتل رساندیم
کد خبر :795391352

10:31 1402/04/27


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جاسوس ارتش, جیئند بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان بولان, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای از قتل دو جاسوس وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان در منطقه بولان ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای از قتل دو جاسوس وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان در منطقه بولان ایالت بلوچستان خبر داد.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما با اجرای حکم اعدام دو تن از جاسوسان وابسته به ارتش پاکستان تحت بازداشت، آنان را به هلاکت رساندند، هر دو جاسوس در عملیات ارتش پاکستان در آوریل سال جاری به صورت مستقیم مشارکت داشتند که در نتیجه آن دو تن از فدائیان ما به شهادت رسیدند.

وی گفت: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ یک ماه قبل دو تن از جاسوسان وابسته به ارتش پاکستان به نام‌های جان محمد فرزند صمد محمد شهی ساکن منطقه لیس دغاری و غلام حسین فرزند حمزه محمد شهی ساکن منطقه لیس دغاری را بازداشت نمودند، در بازجویی‌های صورت گرفته، آنان با اعتراف به جرایم خود اذعان داشتند از مدت طولانی به عنوان عامل و مخبر برای ارتش پاکستان فعالیت می‌کردند.

جیئند بلوچ خاطرنشان کرد: این دو جاسوس اعتراف کردند که در عملیات ارتش اشغالگر پاکستان در مناطق سارو، مچه و دیگر نواحی مجاور از توابع شهرستان بولان در مورخه 18 فروردین ماه سال جاری به صورت مستقیم مشارکت داشتند و علاوه بر نشان دادن مسیرهای تردد فدائیان بلوچ به راهنمایی ارتش دشمن(پاکستان) پرداختند.

وی افزود: در دومین روز از آغاز پیشروی ارتش دشمن طی درگیری با ارتش پاکستان دو تن از فدائیان بلوچ ما به نام‌های غنی خان مری بلوچ ملقب به حسن روکی و ولید ملقب به کماندو بهار به شهادت رسیدند.

به گفته سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ، دو جاسوس دستگیر شده به نام‌های جان محمد و غلام حسین اعتراف کرده‌اند که وضعیت منطقه را از طریق تلفن به ارتش دشمن اطلاع می‌دادند.

وی تصریح کرد: این دو فرد به دلیل ارتکاب خیانت ملی توسط دادگاه ملی بلوچ به سزای مرگ محکوم شدند که توسط فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ به اجرا درآمد و هر دوی آنان به هلاکت رسیدند.

در پایان این بیانیه آمده است: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت قتل این دو فرد را بر عهده می‌گیرد و ما صراحتاً اعلام می‌کنیم که تمامی عناصر و شرکای ارتش اشغالگر پاکستان به همین‌گونه مجازات خواهند شد.

ارسال نظر

 
1