خبر فوری

 
اجرای توافقنامه تجارت آزاد پاکستان و شورای همکاری خلیج فارس تقویت روابط بازرگانی را به همراه دارد
کد خبر :793427737

11:38 1402/12/24


برچسب ها : پاکستان و بحرین, پاکستان و شورای همکاری خلیج فارس, تجارت, غزه, فرمانده گارد ملی بحرین, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در دیدار با فرمانده گادر ملی بحرین اظهار داشت که اجرای توافقنامه تجارت آزاد پاکستان و شورای همکاری خلیج فارس تقویت روابط بازرگانی را به همراه دارد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ محمد بن عیسی بن سلمان الخلیفه فرمانده گادر ملی بحرین روز چهارشنبه (23 اسفند) با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و پیام صلح و دوستی پادشاه، ولیعهد و نخست وزیر بحرین را ابلاغ کرد.

نخست وزیر پاکستان ضمن استقبال گرم از حضور فرمانده گارد ملی بحرین در کشور خود، از پیام های تبریک و دوستی بحرین تشکر و قدردانی کرد و گفت: دو کشور پاکستان و بحرین روابط دیرینه ی برادرانه دارند. دو طرف همچنین از همکاری دفاعی خوبی برخوردار هستند و این سفر موجب تقویت بیشتر همکاری ها خواهد شد.

شهباز شریف طی صحبت در مورد تجارت، اظهار داشت: پس از اجرای توافقنامه تجارت آزاد پاکستان و شورای همکاری خلیج فارس، حجم تجاری افزایش خواهد داشت؛ حجم تجارت دوجانبه فعلی یک میلیارد دلار در سال است که پتانسیل افزایش چند برابری را دارد.

فرمانده گارد ملی بحرین که پیش از این نشست با رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان دیدار کرده بود، در دیدار با نخست وزیر پاکستان از وی برای سفر به بحرین دعوت به عمل آورد.

براساس گزارش، در طول این نشست در مورد تحولات غزه نیز رایزنی صورت گرفت و دو طرف بر لزوم تضمین ارسال فوری کمک های بشردوستانه به مردم مظلوم فلسطین و آتش بس فوری به وطور  ویژه در ماه رمضان، تاکید کردند.

ارسال نظر

 
1