خبر فوری

 
محمد اسحاق دار: پاکستان تمامی اشکال تروریسم را محکوم می کند
کد خبر :79054812

11:50 1403/05/18


برچسب ها : اجلاس سازمان همکاری اسلامی, پاکستان و الجزایر, پاکستان و ایران, جده, علی باقری کنی, محمد اسحاق دار, وزیر امور خارجه الجزایر, وزیر امور خارجه ایران, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی با مقامات ایران و الجزایر دیدار کرد.


جده: به گزارش راز نیوز| محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی با علی باقری کنی سرپرست وزارت خارجه ایران و احمد عطاف وزیر امور خارجه جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر دیدار های جداگانه ای انجام داد.

وی در دیدار با سرپرست وزارت خارجه ایران، حمله شنیع که منجر به شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران شد، ابراز نگرانی و اندوه عمیق کرد و ابراز داشت که پاکستان هر نوع از تروریسم از جمله قتل خارج از دایره قانونی و فرامرزی را به شدت محکوم می کند.

اسحاق دار تاکید کرد که پاکستان مشتاق همکاری با دولت جدید ایران به منظور تعمیق بیشتر همکاری های دو جانبه ایران و پاکستان می باشد.

در ادامه اسحاق دار و عطاف وزرای امور خارجه پاکستان و الجزایر با اشاره به روابط تاریخی ریشه دار بین دو کشور، بر تقویت بیشتر مناسبات اقتصادی دو جانبه از طریق افزایش تجارت و سرمایه گذاری تاکید و توافق کردند.

ارسال نظر

 
1