خبر فوری

 
 
تاکید زرداری بر لزوم تقویت همکاری های تجاری و اقتصادی پاکستان با کشورهای سوئد و بلژیک
کد خبر :784089995

14:20 1403/06/23


برچسب ها : آصف علی زرداری, استوارنامه, اسلام آباد, پاکستان و بلژیک, پاکستان و سوئد, رئیس جمهور پاکستان, سفیر بلژیک, سفیر سوئد, کاخ ریاست جمهوری پاکستان,

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان در جریان دیدار با سفرای جدید کشورهای سوئد و بلژیک بر لزوم تقویت همکاری های فی مابین اقتصادی و تجاری پاکستان با این کشورها تاکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان در جریان دیدار با سفرای جدید کشورهای سوئد و بلژیک بر لزوم تقویت همکاری های فی مابین اقتصادی و تجاری پاکستان با این کشورها تاکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سفرای جدید کشورهای سوئد و بلژیک روز پنجشنبه طی مراسمی رسمی در کاخ ریاست جمهوری پاکستان استوارنامه های خود را تقدیم آصف علی زرداری رئیس جمهور این کشور نمودند.

سفرای این دو کشور پس از اعطای استوارنامه های خود به رئیس جمهور پاکستان، به صورت جداگانه با وی به دیدار و رایزنی پرداختند.

رئیس جمهور پاکستان در گفتگو با سفرای این 2 کشور ابراز امیدواری نمود سفرای جدید نقش ویژه ای در گسترش بیشتر روابط سودمند با پاکستان ایفا نمایند.

وی در دیدار با سفیر بلژیک اظهار داشت: بلژیک شریک مهم تجاری پاکستان است و ما خواهان گسترش بیش از پیش همکاری های تجاری و اقتصادی دوجانبه میان پاکستان و بلژیک هستیم.

زرداری همچنین در گفتگو با سفیر جدید سوئد نیز روابط دو کشور را دوستانه و مبتنی بر احترام و درک متقابل توصیف نمود و بر ضرورت تقویت بیشتر روابط دوجانبه میان اسلام آباد و استکهلم تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1