خبر فوری

 
شهادت یک شیعه پاراچناری در حمله تروریستی به خودروی مسافربری در کوهات پاکستان
کد خبر :782977504

10:07 1403/04/01


برچسب ها : احمد لدهیانوی, پاراچنار, تیراندازی, حمله تروریستی, شهرستان کرم, شیعه, شیعیان پاکستان, گروه تروریستی سپاه صحابه, کرم ایجنسی,

در حمله تروریستی به خودروی مسافربری در منطقه کوهات ایالت خیبر پختون خوا 1 تن از اهالی منطقه شیعه نشین پاراچنار به شهادت رسیده و 3 تن دیگر نیز مجروح شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در حمله تروریستی به خودروی مسافربری در منطقه کوهات ایالت خیبر پختون خوا 1 تن از اهالی منطقه شیعه نشین پاراچنار به شهادت رسیده و 3 تن دیگر نیز مجروح شدند.

طبق جزئیات منتشر شده، روز گذشته(پنجشنبه) یک دستگاه خودروی مسافربری که از پیشاور به سمت پاراچنار در حال حرکت بود در حوالی منطقه پرچاو بانده جاده هنگو واقع در شهرستان کوهات هدف حمله عناصر تروریستی قرار گرفت.

در نتیجه این تیراندازی 2 تن از جمله راننده این خودرو جان باخته و 3 تن از مسافران نیز دچار جراحت شدند.

مجروحان این حادثه بلافاصله توسط تیم های امدادرسانی به بیمارستان KDA کوهات منتقل شدند.

در این حادثه تروریستی واجد حسین مسافر شیعه اهل پاراچنار به همراه نور دل خان راننده اهل سنت این خودرو جان باخته اند.

همچنین هویت مجروحان این حادثه نیز سمیع الله، امجد و زوهیب اعلام شده است.

بلافاصله پس از این عملیات نیروهای پلیس در محل حضور یافته و عملیات جستجو برای شناسایی و دستگیری عاملان این حمله تروریستی را آغاز کردند.

لازم به ذکر است این حمله پس از اظهارات تند و تهدید آمیز احمد لدهیانوی رهبر گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه پاکستان در یکی از تجمعات ماه گذشته صورت گرفته است، وی در سخنان خود شیعیان پیشاور را تهدید به حمله تروریستی نموده بود.

ارسال نظر

 
1