خبر فوری

 
حمله ی سرمچار های بلوچ به خودرو های حامل مواد معدنی در منطقه شهرک
کد خبر :782714559

11:58 1403/04/31


برچسب ها : BLF, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جدایی طلب, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

شبه نظامیان بلوچ دو کامیون را که در حال انتقال مواد معدنی از گوادر به ایالت پنجاب بودند را در منطقه ی شهرک مادیان کور هدف حمله قرار دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در پیامی با اذعان به حمله به دو خودروی سنگین که در حال انتقال مواد معدنی از گوادر به ایالت پنجاب بودند، گفت: ضمن ایجاد ایست بازرسی در جاده سی پیک منطقه شهرک مادیان کور از توابع شهرستان کیچ، یک کامیون را با تیراندازی به سمت لاستیک های آن، هدف قرار دادیم و دیگری را در وسط جاده به آتش کشیدیم.

وی ادامه داد که پاکستان کریدور اقتصادی پاکستان-چین را عامل توسعه پاکستان می داند و برای موفقیت این پروژه ضمن لشکر کشی به ایالت بلوچستان، مردم این منطقه را با اقداماتی از قبیل ربایش های اجباری، اجساد زخمی و کوچ اجباری هدف قرار می دهد.

سخنگوی این گروه تجزیه طلب بلوچ می گوید: بی ال اف مکررا به بازرگانان هشدار داده است که بلوچستان یک سرزمین جنگ زده ای است که سرمچار ها با کمک مردم این سرزمین درحال مقاومت در مقابل جنایات و ظلم و ستم های پاکستان هستند. ما مجددا به این افراد هشدار می دهیم که خود را از پروژه های ارتش پاکستان دور نگه دارند که در غیر این صورت خودشان مسئول تلفات و خسارت های احتمالی خواهند بود.

جبهه آزادی بخش بلوچستان در پایان با تاکید بر اینکه مسئولیت این حمله را برعهده می گیریم، خاطر نشان کرد متعهد می شویم با حملات خود پاکستان را مجبور به ترک این سرزمین خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1