خبر فوری

 
ربوده شدن دو شهروند بلوچ طی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان کیچ
کد خبر :781732535

12:28 1401/12/22


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان علاوه بر یورش به منزل یک خواننده بلوچ، دو نفر را بازداشت و ناپدید کردند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان علاوه بر یورش به منزل یک خواننده بلوچ، دو نفر را بازداشت و ناپدید کردند.

بر اساس جزئیات اعلام شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان یکشنبه شب با یورش به منزل یک خواننده بلوچ به نام منهاج مختار و چند تن دیگر در منطقه کونشکلات واقع در بخش تمپ شهرستان کیچ دو نفر را ربودند.

به گفته منابع آگاه، نیروهای امنیتی پاکستانی در جریان این عملیات با دستگیری پدر منهاج وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس وی را آزاد کردند، نیروهای پاکستانی همچنین تمامی دستگاه‌های تلفن همراه موجود در خانه این خواننده را به همراه بردند.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین به منزل عرفان که در جریان درگیری با نیروهای امنیتی جان باخته بود یورش برده و اعضای خانواده وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

لازم به ذکر است نیروهای امنیتی ارتش پاکستان پیش از این نیز چندین مرتبه به منزل منهاج یورش برده و آن را به آتش کشیدند.

علاوه بر این نیروهای امنیتی ارتش پاکستان با یورش به منزل فردی به نام عطا الله زنان و کودکان را مورد اذیت و آزار قرار دادند و پس از غارت اموال فرزند جوان عطا الله را بازداشت و با خود به همراه بردند.

منزل یک شهروند دیگر بلوچ به نام میرین داد نیز هدف یورش نیروهای امنیتی قرار گرفت، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در این عملیات فرزند میرین داد به نام جلال را دستگیر کردند.

ارسال نظر

 
1