خبر فوری

 
 
توافق مقامات پاکستان و دانمارک بر توسعه همکاری‌های مشترک در بخش‌های مختلف
کد خبر :781339083

11:23 1402/09/02


برچسب ها : پاکستان و دانمارک, روابط دوجانبه, وزارت امور خارجه پاکستان, کپنهاگ,

مقامات پاکستان و دانمارک با رضایت بخش توصیف نمودن سطح مناسبات دوجانبه نسبت به گسترش همکاری‌های مشترک در بخش‌های مختلف مورد علاقه توافق نمودند.


کپنهاگ: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان و دانمارک با رضایت بخش توصیف نمودن سطح مناسبات دوجانبه نسبت به گسترش همکاری‌های مشترک در بخش‌های مختلف مورد علاقه توافق نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دور سوم رایزنی سیاسی سالانه پاکستان و دانمارک روز گذشته در صدر هیئت‌های عالی رتبه دو کشور به ریاست شفقت علی خان معاونت وزارت امور خارجه پاکستان در امور اروپا و آندرس تانگ فرایبرگ معاون وزیر امور خارجه دانمارک در کپنهاگ برگزار گردید.

طبق بیانیه مطبوعاتی این نشست که روز چهارشنبه منتشر گردید، دو طرف در این دیدار همکاری در زمینه انرژی تجدید پذیر و دامنه روابط دوجانبه در بخش‌های سرمایه گذاری و ارتباطات مردمی را به صورت گسترده مورسی بررسی قرار دادند.

مقامات دو کشور با رضایت بخش توصیف نمودن مناسبات دوجانبه موجود نسبت به گسترش بیش از پیش همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مورد علاقه مختلف توافق کردند.

در این دیدار مقامات دانمارک از افزایش ظرفیت کار سفارت خود در اسلام آباد برای پاسخگویی بهتر و سریع‌تر به درخواست‌های رو به افزایش روادید سفر اتباع پاکستانی به دانمارک خبر داد.

ارسال نظر

 
1