خبر فوری

 
 
حمله شبه نظامیان بلوچ به ارتش پاکستان و انهدام دکل مخابراتی در بارکهان
کد خبر :781271538

10:18 1403/07/01


برچسب ها : BLF, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جدایی طلب, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF طی بیانیه ای مسئولیت حملات علیه پاسگاه ارتش پاکستان و به آتش کشیدن دکل مخابراتی در بارکهان را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF طی بیانیه ای مسئولیت حملات علیه پاسگاه ارتش پاکستان و به آتش کشیدن دکل مخابراتی در بارکهان را برعهده گرفت.

به گفته سخنگو: فدائیان سازمان ساعت 21 شب 31 شهریور پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستان واقع در منطقه اوچهری از بارکهان را با شلیک چندین راکت و سلاح های سنگین مورد حمله قرار دادند که منجر به وارد آمدن تلفات جانی و مالی به دشمن شد.

وی افزود: شبه نظامیان طی عملیاتی دیگر دکل مخابراتی نصب شده در فاصله 500 متری از پاسگاه را هم به آتش کشیده و منهدم کردند. در این بین نیروهای نظامی به سمت مناطق مسکونی تیراندازی و خمپاره شلیک کردند.

سخنگو خاطر نشان کرد: حاکمیت پاکستان با هدف قرار دادن مردم عادی و با استکبار ماشین آلات مدرن و صدها هزار سرباز می‌خواهد با زور و خشونت مردم بلوچ را سرکوب کند، اما استراتژی جنگی موفق سرمچار های بلوچ، نیروهای دولتی در بلوچستان را دچار تنزل کارایی عملی و شأن اخلاقی کرده است. حقیقت این است که شبه نظامیان بلوچ بین جامعه و دل بلوچ ها قرار گرفته اند و این دلیلی بر موفقیت جبهه آزادی بخش بلوچستان می باشد.

ارسال نظر

 
1