خبر فوری

 
 
دستگیری 11 تروریست واسبته به گروه های مختلف طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم در ایالت پنجاب
کد خبر :776779015

11:11 1402/11/07


برچسب ها : ایالت پنجاب, بهاولپور, پلیس پنجاب, تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سی تی دی, لاهور, نیروهای امنیتی پاکستان,

در عملیات دایره مبارزه با تروریسم در نقاط مختلف ایالت پنجاب یازده تن از عنصار تروریستی وابسته به گروه های مختلف شناسایی و دستگیر شدند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| در عملیات دایره مبارزه با تروریسم در نقاط مختلف ایالت پنجاب یازده تن از عنصار تروریستی وابسته به گروه های مختلف شناسایی و دستگیر شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم در عملیات های مختلف در شهرستان های لاهور، ساهیوال، سرگودها، بهاولپور، جهنگ، نارووال و جهلم موفق شدند 11 عضو وابسته به گروه های مختلف تروریستی را دستگیر نمایند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، یکی از فرماندهان ارشد تحریک طالبان پاکستان که در افغانستان تحت آموزش قرار گرفته است از شهر بهاولپور تحت بازداشت قرار گرفته است.

از تروریست های دستگیر شده مواد منفجره، جلیقه های انفجاری، بمب کنترل از راه دور و چاشنی انفجاری کشف و ضبط گردید، این تروریست ها در حال طرح ریزی عملیات خرابکارانه برای هدف قرار دادن سازمان های دولتی و امنیتی بودند.

ارسال نظر

 
1