خبر فوری

 
 
پیگیری پیشرفت تفاهم نامه های منعقد شده میان پاکستان و امارات در دبی
کد خبر :776321166

19:47 1403/06/23


برچسب ها : انرژی, پاکستان و امارات, پاکستان و امارات متحده عربی, تفاهم نامه, سرمایه گذاری, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در امارات, سفیر پاکستان در امارات متحده عربی, فیصل نیاز ترمذی, وزیر سرمایه گذاری, کشاورزی,

فیصل نیاز ترمذی سفیر پاکستان در امارات متحده عربی با محمد الحاوی معاون وزیر سرمایه گذاری امارات در دبی دیدار و گفتگو کرد.


دبی: به گزارش راز نیوز | فیصل نیاز ترمذی سفیر پاکستان در امارات متحده عربی با محمد الحاوی معاون وزیر سرمایه گذاری امارات در دبی دیدار و گفتگو کرد.

بررسی ابعاد مختلف پیشرفت در 7 تفاهم نامه بین پاکستان و امارات متحده عربی از جمله در حوزه های انرژی، کشاورزی، توسعه زیرساخت ها، مالی و فناوری و سایر موارد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مقامات دو کشور پیشرفت قابل توجه در اجرای این توافقنامه ها را تأیید و همچنین بر مزایای ملموس آن بر اقتصاد دو کشور اذعان کردند.

علاوه بر این، طرفین همچنین در مورد تحولات مثبت ناشی از تبادلات اخیر در سطح عالی بین رهبری پاکستان و امارات متحده عربی گفتگو کردند و گفتند: این ابتکارات دیپلماتیک نقش مهمی در تقویت مشارکت راهبردی و ارتقای همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف داشته است.

سفیر پاکستان و معاون وزیر سرمایه گذاری امارات متحده عربی نسبت به آینده مثبت روابط بین دو کشور ابراز امیدواری و بر اهمیت تداوم همکاری در بالاترین سطح پافشاری کردند.

مقامات همچنین راه های افزایش حجم تجارت و شناسایی حوزه های جدید مورد علاقه دوجانبه را که می‌تواند منجر به افزایش جریان سرمایه‌گذاری شود، مورد بحث و بررسی قرار دادند.

طرفین بر اهمیت تشویق مشارکت بخش خصوصی برای تسهیل تجارت، ترویج سرمایه گذاری های مشترک و گسترش فرصت ها برای همکاری های اقتصادی تاکید کردند.

در پایان این نشست همچنین هر دو طرف عزم خود را برای ترویج یک مشارکت اقتصادی باثبات و پویا که به شکوفایی و توسعه هر دو کشور کمک می کند، تکرار کردند.

 

ارسال نظر

 
1