خبر فوری

 
رایزنی تلفنی شهباز شریف نخست وزیر پاکستان با هیثم بن طارق سلطان عمان
کد خبر :767248138

11:41 1402/01/31


برچسب ها : اسلام آباد, پادشاه عمان, پاکستان و عمان, گفتگوی تلفنی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, هیثم بن طارق,

نخست وزیر پاکستان روز چهارشنبه در گفتگوی تلفنی با هیثم بن طارق بن تیمور آل سعید سلطان عمان پیشاپیش عید سعید فطر را به وی تبریک گفت و برای مردم و دولت عمان آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان روز چهارشنبه در گفتگوی تلفنی با هیثم بن طارق بن تیمور آل سعید سلطان عمان پیشاپیش عید سعید فطر را به وی تبریک گفت و برای مردم و دولت عمان آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.

طبق بیانیه دفتر مطبوعاتی نخست وزیر پاکستان، محمد شهباز شریف در این گفتگوی تلفنی به تشریح ظرفیت‌های گسترده موجود برای تقویت بیش از پیش همکاری‌های دوجانبه راهبردی، اقتصادی و تجاری میان پاکستان و عمان پرداخت.

نخست وزیر پاکستان در ادامه اظهارات خود در این گفتگوی تلفنی با اشاره به مناسبات دوستانه تاریخی میان پاکستان و عمان بر لزوم ارتقای روابط اقتصادی و بین سازمانی میان دو کشور همسایه دریایی تأکید کرد.

در ادامه این گفتگوی تلفنی سلطان عمان با استقبال از پیام تبریک نخست وزیر پاکستان برای مردم این کشور سلامتی و توفیق روز افزون را خداوند مسئلت نمود.

مقامات پاکستان و عمان همچنین بر عزم خود برای همکاری مشترک در جهت تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه برای دستیابی به اهداف مشترک و ایجاد توسعه و رفاه مردم دو کشور تأکید کردند.

ارسال نظر

 
1