خبر فوری

 
 
کشته شدن نظامی پاکستانی در تیراندازی عناصر ناشناس در وزیرستان شمالی
کد خبر :766135796

09:53 1402/10/19


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, ایالت خیبر پختون خوا, تبادل آتش, تیراندازی, درگیری مسلحانه, عملیات نظامی, وزیرستان شمالی,

در پی تیراندازی عناصر ناشناس در وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا یک نظامی پاکستانی کشته شد و یک تروریست نیز در وضعیت مجروح دستگیر شد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی تیراندازی عناصر ناشناس در وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا یک نظامی پاکستانی کشته شد و یک تروریست نیز در وضعیت مجروح دستگیر شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، به دنبال دریافت گزارش محرمانه در خصوص حضور تروریست‌ها، عملیاتی از سوی ارتش پاکستان در شهرستان وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا کلید زده شد، در این عملیات در نتیجه تیراندازی و تبادل آتش سنگین میان دو طرف یک نظامی پاکستانی به نام گروهبان یکم محمد ظاهر با سن 41 سال جان خود را از دست داد.

در جریان این عملیات یکی از تروریست‌ها نیز مجروح و توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان دستگیر شد.

تکمیلی:

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را پذیرفت.

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در این بیانیه ابراز داشت: مجاهدان تحریک طالبان پاکستان بعد از ظهر امروز با کمین در مسیر کاروان نظامی در حوالی کمربندی منطقه میرعلی از توابع شهرستان وزیرستان شمالی نیروهای پاکستانی را هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن دو نظامی دشمن کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

ارسال نظر

 
1