خبر فوری

 
پروژه های جاری و جدید آغاز شده با همکاری بانک توسعه آسیایی در پاکستان محور تبادل نظر مقامات دوطرف
کد خبر :76500568

11:19 1403/08/01


برچسب ها : ADB, احسن اقبال, پاکستان و بانک توسعه آسیا, روابط دو جانبه, مدیر کشوری بانک توسعه آسیا, وزیر برنامه ریزی توسعه و اقدامات ویژه پاکستان, وزیر برنامه ریزی، توسعه و اقدامات ویژه پاکستان,

در جریان دیدار مدیر کشوری بانک توسعه آسیایی با وزیر توسعه پاکستان، طرفین پروژه های جاری و جدید توسعه ای که با همکاری بانک توسعه آسیایی در پاکستان آغاز شده اند را محور تبادل نظر قرار دادند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| پروفسور احسن اقبال وزیر برنامه ریزی، توسعه و اقدامات ویژه پاکستان گفته است که دولت با هدف توسعه جامع و بهبود زندگی اقشار ضعیف، بر بخش های مهمی همچون فناوری اطلاعات، کشاورزی و بهبود اجتماعی متمرکز است.

اون این اظهارات را امروز در دیدار با خانم امافان مدیر کشوری بانک توسعه آسیایی ایراد کرد.

طرفین در این نشست پروژه های جاری و جدید توسعه ای که با همکاری بانک توسعه آسیایی در پاکستان آغاز شده اند را محور تبادل نظر قرار دادند.

وزیر فدرال پاکستان بر همسویی برنامه توسعه پنج ساله ای که اخیرا تدوین شده با برنامه توسعه گسترده تر نخست وزیر این کشور تاکید کرد و اهمیت ایجاد زیرساخت ها به ویژه جاده ها در خطوط مدرن برای افزایش ارتباط در داخل کشور و با شرکای منطقه ای به ویژه در آسیای مرکزی را برجسته ساخت.

احسن اقبال ضمن قدردانی از همکاری های مستمر بانک توسعه آسیایی در این زمینه، بهبود زیرساخت های راه ها از جمله بخش تفتان را برای افزایش تجارت و ارتباطات منطقه ای ضروری دانست.

 وی همچنین بر تعهد دولت برای افزایش دسترسی به امکانات بهداشتی و آموزشی برای تضمین نیروی کار سالم و تحصیلکرده تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1