خبر فوری

 
 
رهایی یک جوان ناپدید شده بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه خاران
کد خبر :764102423

13:04 1403/02/08


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, ارتش پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, شهر خاران, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

یک جوان ربوده شده توسط نیروهای امینتی پاکستان از منطقه خاران پس از گذشت 2 سال آزاد و به خانه خود بازگشت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| یک جوان ربوده شده توسط نیروهای امینتی پاکستان از منطقه خاران پس از گذشت 2 سال آزاد و به خانه خود بازگشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه فهد جوان بلوچ که 25 اسفند ماه 1400 توسط نیروهای دایره مبارزه با تروریسم از محله بابو شهرستان خاران ربوده بود پس از تحمل 2 سال و یک ماه اسارت از بند سرویس های امنیتی پاکستان آزاد گشت.

لازم به ذکر است وی پیش از این در سن 15 سالگی به همراه برادر بزرگ‌تر خود به نام غلام فرید در 26 اوت 2016 میلادی مطابق با 5 شهریور 1395 توسط نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شده بود و پس از گذشت چند روز آزاد شده بود؛ اما برادر بزرگ‌تر وی پس از 3 سال از زندان‌های اطلاعاتی پاکستان آزاد گشت.

اعضای خانواده شاه فهد در نشست مطبوعاتی در هنگام ناپدید شدن وی اعلام داشتند ما همواره مورد تهدید واقع می‌شویم و به ما دستور داده می‌شود از رسانه‌ای کردن این موضوع و نیز ذکر نام دایره مبارزه با تروریسم در شکایت‌نامه خود خودداری نموده و تنها به قید افراد ناشناس بسنده کنیم.

ارسال نظر

 
1