خبر فوری

 
حمله ارتش انقلابی سند به دفتر کمیسیون انتخابات پاکستان در کراچی
کد خبر :763514586

11:51 1402/11/14


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, سخنگوی ارتش انقلابی سندهو دیش, سودهو سندی, نارنجک, کراچی, کمیسیون انتخابات,

ارتش انقلابی سند مسئولیت حمله نارنجکی به دفتر کمیسیون انتخابات پاکستان در شهر کراچی مرکز ایالت سند را بر عهده گرفت.


کراچی: به گزارش راز نیوز| ارتش انقلابی سند مسئولیت حمله نارنجکی به دفتر کمیسیون انتخابات پاکستان در شهر کراچی مرکز ایالت سند را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سودهو سندی سخنگوی ارتش انقلابی سند در این بیانیه ابراز داشت: مسئولیت انفجار در دفتر ایالتی کمیسیون انتخابات واقع در منطقه صدر شهر کراچی را بر عهده می‌گیریم.

وی افزود: ارتش انقلابی سند انتخابات پاکستان را یک زنجیر قانونی برای غلامی و نوکری سند می‌داند، انتخابات پاکستانی تنها یک تظاهر به دموکراسی است. تمامی انتخابات از زمان تشکیل پاکستان تاکنون تنها روشی از سوی ژنرال‌های پنجابی موجود در جی اچ کیو(مقر فرماندهی ارتش پاکستان) برای تبدیل کردن مردم سند به غلام و نوکر است.

وی تصریح کرد: تمامی آن احزاب و شخصیت‌هایی که علی رغم وابسته بودن به تفکرات حضرت جی ام سید در فرایند به اصطلاح انتخابات پاکستان مشارکت دارند، تنها سیاهی تاریخ را بر چهره خود به یادگار می‌گذارند و در حال فریب سرزمین سند و نظریه‌های جی ام سید هستند.

مردم سند از مشارکت در فریب انتخاباتی پاکستان خودداری نمایند و در هیچ کدام از فعالیت‌های روند انتخاباتی 8 فوریه حضور نیابند.

ارتش انقلابی سند بر عزم مستحکم خود برای تداوم مقاومت و نهضت مبارزه تا زمان آزادی کامل سند تأکید می‌کند.

ارسال نظر

 
1