خبر فوری

 
 
تقدیر شهباز شریف از حزب کمونیست چین برای حمایت مستحکم از توسعه اقتصادی پاکستان
کد خبر :760591253

17:08 1402/04/20


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و چین, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, کاردار سفارت چین,

نخست وزیر پاکستان در دیدار کاردار سفارت چین در اسلام آباد از حزب کمونیست چین برای حمایت‌های مستحکم از تمامیت ارضی و توسعه اقتصادی پاکستان تقدیر نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان در دیدار کاردار سفارت چین در اسلام آباد از حزب کمونیست چین برای حمایت‌های مستحکم از تمامیت ارضی و توسعه اقتصادی پاکستان تقدیر نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پینگ چنکسو کاردار سفارت جمهوری خلق چین در اسلام آباد ظهر امروز سه شنبه با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با محمد شهباز شریف دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون ابعاد گوناگون مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و پکن و موضوعات سیاسی امنیتی منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نخست وزیر پاکستان در این دیدار با اشاره به گفتگوهای اخیر مهم خود با شی جن پینگ رئیس جمهور و لی کیانگ نخست وزیر چین از تعهد مستحکم مقامات چینی برای تقویت مناسبات دوجانبه میان دو کشور تمجید کرد.

وی همچنین با اشاره به روابط عمیق مالی و اقتصادی و مناسبات رو به تقویت پاکستان و چین از حمایت‌های متداوم دولت چین از ثبات اقتصادی پاکستان تقدیر نمود و بر عزم خود برای تعمیق بیش از پیش همکاری‌های توسعه میان دو کشور تحت همکاری توسعه تحت ابتکار توسعه جهانی و سی پک تأکید کرد.

در پایان این دیدار پینگ چنکسو کاردار سفارت چین در اسلام آباد آرزوی موفقیت و بهورزی برای پاکستان نمود.

ارسال نظر

 
1