خبر فوری

 
یک اقدام ضد بشری دیگر تحریک طالبان پاکستان، آماده سازی کودکان برای عملیات های تروریستی
کد خبر :749358786

17:59 1402/03/24


برچسب ها : انتحاری, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, گروه حافظ گل بهادر, مناطق قبایلی, وزیرستان شمالی,

براساس گزارش منتشر شده در فضای توییتر، تحریک طالبان پاکستان با ربودن کودکان مناطق قبایلی ایالت خیبر پختون خوا پاکستان درصدد آموزش و استفاده از آنها برای عملیات های تروریستی می باشد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| منابع خبری در توییتر در گزارش هایی مدعی شده اند که گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در جریان اقدامات تروریستی خود، در اقدامی ضد بشری سعی دارد کودکان را برای عملیات های تروریستی انتحاری آماده و استفاده کند.

در گزارش بیان شد که رهبران گروه حافظ گل بهادر شاخه تحریک طالبان پاکستان در وزیرستان شمالی پاکستان دو کودک خردسال به نام های آریانا و یونس را از منطقه دگرای ربوده اند. گمان می رود این کودکان بی گناه مجبور شده اند به صفوف تروریست ها بپیوندند و برای حملات انتحاری آموزش داده می شوند.

به گفته گزارش، استفاده از این کودکان برای بمب گذاری انتحاری و عملیات های تروریستی برخلاف میل والدین آنها است، والدین این کودکان قبایلی هیچگونه اجازه ای برای ارتباط گیری با فرزندان یا حتی ملاقات را نیز ندارند، زیرا تی تی پی درحال آماده سازی این کودکان به عنوان ابزاری برای دستیابی به اهداف شیطانی خود می باشد.

ارسال نظر

 
1