خبر فوری

 
توسعه همکاری در زمینه کشاورزی و صنعت محور گفتگوی مقامات اسلام آباد و باکو
کد خبر :748241757

11:23 1403/01/17


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آذربایجان, خضر فرهادوف, رانا تنویر حسین, سفیر آذربایجان, وزیر صنایع و تولید پاکستان, کشاورزی,

وزیر صنایع و تولید و امنیت غذایی پاکستان در دیدار سفیر آذربایجان بر لزوم گسترش همکاری در زمینه صنعت و کشاورزی تأکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر صنایع و تولید و امنیت غذایی پاکستان در دیدار سفیر آذربایجان بر لزوم گسترش همکاری در زمینه صنعت و کشاورزی تأکید کرد.

خضر فرهادوف سفیر جمهوری آذربایجان در اسلام آباد امروز(جمعه) با رانا تنویر حسین وزیر صنایع و تولید و امنیت غذایی دولت فدرال پاکستان دیدار و رایزنی نمود.

رانا تنویر حسین در این دیدار با اشاره به جایگاه و اهمیت آذربایجان در روابط خارجی پاکستان اظهار داشت: دو کشور دارای روابط مستحکم و دوستانه در زمینه‌های مختلف هستند.

وی افزود: توسعه صنایع و کشاورزی از نخستین اولویت‌های دولت پاکستان است، ما در حال انجام اقدامات عملی برای افزایش سطح صادرات محصولات خود هستیم، توسعه صنایع به تقویت اقتصاد کشور کمک خواهد نمود.

در ادامه این دیدار خضر فرهادوف سفیر آذربایجان نیز بر لزوم تقویت مناسبات دوجانبه میان دو کشور در بخش‌های مختلف تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1