خبر فوری

 
دستگیری دو حلقه دیگر از زنجیره سازمان اطلاعاتی هند در کراچی
کد خبر :746997568

09:30 1403/03/04


برچسب ها : پلیس پاکستان, پلیس کراچی, دستگیری تروریست ها, سازمان اطلاعات هند, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرک کورنگی, نیروهای امنیتی پاکستان,

در ادامه اقدامات نیروهای امنیتی پاکستان در شناسایی حلقه سازمان اطلاعاتی هند، دو تن از اعضای شبکه وابسته به این سازمان در شهر بندری کراچی مورد بازداشت قرار گرفتند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در ادامه اقدامات نیروهای امنیتی پاکستان در شناسایی حلقه های سازمان اطلاعاتی هند، دو تن از اعضای شبکه وابسته به این سازمان در شهر بندری کراچی مورد بازداشت قرار گرفتند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حسن سردار نیازی رئیس پلیس منطقه کورنگی روز پنجشنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: پلیس و سازمان های امنیتی پاکستان طی عملیاتی موفق شدند شیخ محمد ایوب ملقب به ایوب انصاری و احسن رضا را دستگیر نمایند.

وی افزود: این عملیات پس از اعترافات صورت گرفته از سوی دو فرد تحت بازداشت به نام های خاور حسین و محمد جابر که توسط سازمان اطلاعاتی هند(RAW) آموزش دیده اند انجام گردید.

به گفته رئیس پلیس منطقه کورنگی، یکی از افراد بازداشت شده به نام ایوب جاسوس مغز متفکر سازمان اطلاعاتی هند است و با این اقدام، شبکه بزرگی از سازمان اطلاعاتی هند منحل گردید.

گفتنی است ایوب انصاری در سال 1998 با روادید قانونی از بمبئی هند به کراچی رفته بود و با پنهان نمودن هویت خود به صورت غیر قانونی در پاکستان سکونت داشت و پس از گذشت مدتی موفق به دریافت مدارک هویتی پاکستان از طرق غیر قانونی شد.

ارسال نظر

 
1